בנט בכנס לזכר שרון: "עזה במצב חמור"

    איתי גדסי No Comments on בנט בכנס לזכר שרון: "עזה במצב חמור"

    השר נפתלי בנט נאם בכנס לזכרו של אריאל שרון והתייחס למצב האזרחי בעזה "אבו מאזן החליט להרעיב את העם הפלסטיני" • וגם: "הצבעתי לשרון ותמכתי בו אבל אני כועס עליו"

    עזה | אילוסטרציה צילום: עבד רחים כתיב, פלאש 90
    9:44
    21.05.24
    חדשות קול חי No Comments on צה"ל תקף בלבנון; ארבעה מחבלים חוסלו בג'נין | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך נפתלי בנט, השתתף בכנס לזכרו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. בהתייחסו למצב האזרחי בעזה אמר השר: "רצועת עזה במצב אזרחי חמור. יחיא סנואר שמנהיג את עזה אט אט משיל מעצמו את האחריות האזרחית. הוא רוצה לאמץ את מודל חיזבאללה בלבנון וליהנות מכל העולמות – להיות המפקד הצבאי בשטח אבל לא לשאת באחריות לבעיות".

    בנט הוסיף כי "אבו מאזן קיבל החלטה להרעיב את העם הפלסטיני. אנחנו לא מונעים הכנסת סחורות, אבו מאזן לפני ארבעה חודשים החליט לסגור את הברז והוא מרעיב את עמו. לא אנחנו. לנו אסור להתפתות, אם נתחיל לממן את עזה בסופו של דבר זה יתפוצץ עלינו. אני מסכים עם גישתו של הרמטכ"ל לפיה יש לבדל בין מניעת הקריסה בטווח הקצר לבין השיקום בטווח הארוך".

    על ראש הממשלה אריק שרון אמר בנט כי "אריק שרון עיצב במידה רבה את דמות צה"ל כפי שאנחנו מכירים אותו במהלך מלחמות ישראל ולאחריהן. אני הייתי תומך נלהב שלו והצבעתי עבורו אבל אני מודה – אני כועס עליו. יחד עם זאת, אני לא שוכח את תרומתו להחדרת ערכים ולהצלת מדינת ישראל בעוז רוחו ובאומץ ליבו. אנחנו זוכרים את הדמות ואת האיש שבתמונה המורכבת. אני מקווה שתהיה במדינת ישראל הנהגה ערכית שיודעת לעשות פוליטיקה לטובת עם ישראל".



    0 תגובות